ÜLDTINGIMUSED

Käesolevad tingimused kehtivad Sirtaki OÜ veebipoe moto.sirtaki.ee klientide (edaspidi ''Klient'') ja Sirtaki OÜ (edaspidi ''Müüja''). Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad moto.sirtaki.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

LEPINGU JÕUSTUMINE

Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Sirtaki OÜ arveldusarvele. Müüja ei pea oma nõustumisest tellimusega Kliendile eraldi teatama. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud tellimistingimustega.

HINNAD

moto.sirtaki.ee e-poes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

KAUBA EEST TASUMISE KORD JA TÄHTAJAD

Ostja võib tasuda kauba eest Eurodes ühel järgnevalt nimetatud viisil:

1.1 Elektrooniline pangandus – see on kauba eest tasumine kliendi poolt kasutatava elektroonilise panganduse süsteemi kaudu. Kui kauba eest tasutakse sellisel viisil, genereeritakse elektroonilise panganduse süsteemis kauba eest tasumine vastavalt kliendi tellimusel. Klient kannab raha üle tema poolt valitud panga arveldusarvele. Vastutus andmete turvalisuse eest lasub sellisel juhul pangal, kuna kõik rahalised operatsioonid toimuvad panga elektroonilise panganduse süsteemis.

1.2 Pangaülekandega – see on kauba eest tasumine, kui klient kannab raha üle oma arveldusarvelt Müüja arveldusarvele vastavalt esitatud Tellimuse arvele.

KUIDAS TELLIDA

Valige tootekataloogist või otsingu abil vajalik toode ning sobivuse korral lisage soovitud toode ostukorvi.

Ostukorvis näete oma valitud tooteid. Kontrollige tellimus, täitke nõutud väljad oma andmetega ning vajutage nupukesele ''telli''.

Teile saadetakse e-mailiga tellimuse kinnitus. Maksetähtaeg on 3 päeva ja kui selle aja jooksul laekumist ei toimu, tellimus tühistatakse.

Maksa pangas: klikkige Maksekeskuse ikoonil ja valige sobiv pank ja sooritage makse NB! Müüja asub tellimust täitma pärast makse laekumist HT Motors Baltic OÜ arveldusarvele.

KAUBA KOHALETOIMETAMISE KULUD JA TÄHTAJAD

Kõik tellimused, kui kaup on laos olemas, täidetakse pärast makse laekumist, paari tööpäeva või hiljemalt nädala jooksul. Kui tellitud toote tarneaeg kujuneb mingil põhjusel oluliselt pikemaks, teavitame Ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja või tagastame soovi korral raha. Üldjuhul on tellitava kauba tarneaeg kuni 14 päeva.

NB! Kauba kohale toimetamise info kehtib tellimustele Eesti Vabariigi piires.

KAUPADE TAGASTAMINE

moto.sirtaki.ee veebipoest ostetud kaubale kehtib Teile alates kauba kättesaamisest 14-päevane tagastamisõigus.

Tagastamisõigus on loodud garanteerimaks seda, et saadetud kaup vastaks tellitule.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, siltidega ja originaalpakendis. Pakend võib olla avatud kahjustamata (kui see on võimalik), kui ei ole, siis võimalikult vähe pakendit kahjustades.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada meile avaldus e-posti aadressil teenindus@sirtaki.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest, kus tuleb märkida tellimuse number ja kuupäev.

Kauba tagastamine toimub kliendi kulul.

Kauba tagastamisel tuleb ostetud toode/tooted tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemise avalduse esitamisest.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud, s.h tarnspordikulu.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. Taganemise avaldus

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS

Kaupadele kehtib pretensioonide esitamise tähtaeg vastavalt Eesi Vabariigi seadustele koos tellimuskinnituse (saadetakse automaatselt Teie e-mailile) ja makset tõendava dokumendiga. Pretensiooni saab esitada kahe kuu jooksul alates puuduse avastamisest. Pretensioonide esitamise tähtaeg ei kehti kaupadele, mille puudused tulenevad kauba väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kaebuste ning pretensioonide korral palume saata vastavasisuline e-mail. Kaebused vaadatakse läbi esimesel võimalusel kuid mitte hiljem kui 7 tööpäeva jooksul. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on Kliendil õigus pretensiooni esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja. Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, võib Klient nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist või raha tagastamist.

Müüja ei vastuta:

Kliendi süül või hoolimatusel toote kahjustamise eest;

Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

MÜÜJA ÕIGUSED

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul makstakse Ostjale raha tagasi. Soovi korral on võimalik kaup asendada mõne muu tootega või oodata uue kauba saabumist.

Toodete juures olevad tootepildid võivad olla illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Küsimuste korral palun kontakteeruge meie klienditeenindusega telefonil +372 35 60 139 või e-maili aadressil teenindus@sirtaki.ee

Hinnad, tekstid ja kaupade saadavuse info võivad muutuda ette teatamiseta.

VÄÄRAMATU JÕUD

Sirtaki OÜ ei vastuta teile tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest mida Sirtaki OÜ ei saanud mõjutada või ette näha.

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

Kui Ostjal on Müüja osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile teenindus@sirtaki.ee või helistada telefonil +372 35 60 139. Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.